do kasy suma: 0,00 zł

FAQ

Frequently Asked Questions

 

1. Jak dowiedzieć się kiedy produkt niedostępny będzie ponownie w sprzedaży? 

Dostępność produktów uzależniona jest od naszych dostaw. Najlepszą metodą na uzyskanie informacji o dostępności jest wysłanie do nas maila z pytaniem. Wyślemy wtedy do Ciebie maila z powiadomieniem, gdy tylko produkt pojawi się ponownie w sprzedaży. 

Warto również obserwować nasze serwisy społecznościowe - tam dzielimy się na bieżąco informacjami o planowanych i nowych dostawach.

 

2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia? 

O każdej zmienie statusu Twojego zamówienia będziesz informowany na bieżąco poprzez wiadomości email, na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, masz pytania lub uwagi - skontaktuj się z naszym sklepem (sklep@trellis.pl).

 

3. Co robić jeśli realizacja zamówienia opóźnia się? 

W przypadku opóźnień w realizacji zamówienia, w pierwszej kolejności należy sprawdzić czy nie został wysłany mail z informacją o opóźnieniu i jego powodem. Warto także upewnić się, jaka jest przewidywana data odbioru zamówienia. Można to zrobić poprzez kontakt sklepem (tel. +48 513-544-831; mail: sklep@trellis.pl).

 

4. Czy mogę dodać produkty do już złożonego zamówienia? 

Nie ma możliwości dodawania produktów do zamówienia przekazanego do realizacji. Możesz jednak zlecić anulowanie złożonego wcześniej zamówienia po czym zlecić nowe, uwzględniające wszystkie interesujące Cię produkty - aby to zrobić skontaktuj się z nami.

 

5. W jaki sposób najlepiej rozpakować zamówiony produkt? 

Należy unikać używania ostrych narzędzi podczas rozpakowywania towaru, aby nie uszkodzić zawartości. Dywany pakowane są w foliowy rękaw ochronny, zabezpieczony na obu końcach. Polecamy usunąć/oderwać taśmę zabezpieczającą na jednym końcu i wysunąć zawartość. W przypadku ewentualnego zwrotu można wykorzystać opakowanie ponownie.

 

6. Ile czasu mam na dokonanie zwrotu?

Jeśli jesteś konsumentem (nabyłeś towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową) w Sklepie, możesz zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny (odstąpienie od umowy). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz złożyć w formie pisemnej w terminie 14 dni od daty odbioru zamówienia. Towar, który chcesz zwrócić nie może mieć żadnych śladów użytkowania, powinien być czysty i odpowiednio zabezpieczony na czas przesyłki.

 

7. Czy istnieje sklep stacjonarny?

 Obecnie prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową i nie posiadamy punktu stacjonarnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl