Zwroty, reklamacje

Dokładamy wszelkich starań – żeby towar doszedł do Ciebie w jak najbardziej optymalnym czasie oraz w nienaruszonym stanie. Jeśli jednak z jakiegoś powodu towar nie spełnia Twoich oczekiwań, poniżej podajemy sposób postępowania w przypadku zwrotu towaru:


Jak można zwrócić zamówiony towar?

1. Jeśli towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny zwrotu.

2. W tym celu prosimy o odesłanie zakupionego towaru wraz z załączeniem wypełnionego „Oświadczenia o odstąpieniu umowy zawartej na odległość”. Druk „Oświadczenia” dołączamy do wysłanego towaru  lub możesz go sobie pobrać TUTAJ lub pobrać z podanych linków na dole strony.
Adres na jaki należy wysłać zwracany towar:
Trellis Home 
ul. Widoczna 33
05-462 Majdan
3. Towary zwracane nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny być czyste oraz odpowiednio zabezpieczone na czas transportu. W celu wysyłki towaru do nas możesz użyć ponownie folii/opakowania, w który zapakowaliśmy towar, ale nie jest to niezbędne.
4. Po otrzymaniu przesyłki i skontrolowaniu jej zawartości dokonamy zwrotu wartości towaru wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został wybrany przy zakupie, chyba że zaznaczysz w oświadczeniu, że oczekujesz innego sposobu zwrotu wartości towaru. Inny sposób zwrotu nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.

5. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

6. Koszt odesłania towaru do sklepu Trellis.pl ponosi Kupujący.
 

Jak można zareklamować zakupiony towar?


1. Zakupiony towar możesz zareklamować zgodnie z ustawią Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
2. Reklamację możesz przesłać do nas drogą elektroniczną na adres sklep@trellis.pl lub pisemnie na adres: Trellis Home, ul. Willowa 1, 05-462 Majdan.
3. Druk reklamacji możesz pobrać TUTAJ lub na dole strony w podanych linkach. Wypełniając druk reklamacji prosimy o podanie jak najwięcej informacji odnośnie reklamowanego towaru. Podane informacje w znacznym stopniu ułatwią oraz przyspieszą proces reklamacyjny. W szczególności prosimy od podanie rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.

4. Jeśli jest to niezbędne, należy reklamowany towar należy dostarczyć na adres: Trellis Home, ul. Widoczna 33, 05-462 Majdan.

5. Do reklamacji odniesiemy się w ciągu 14 dni na podany przez Klienta adres e-mail lub inny wskazany sposób kontaktu.

6. W przypadku uznania przez nas reklamacji, pokryjemy koszty dostarczenia dywanu.

7. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towaru zamówionego z otrzymanym, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach materiałów, z których został wykonany produkt, nie stanowią podstawy do jego reklamacji.
8. W przypadku niezgodności produktu z Umową Sprzedaży powstałej w wyniku dostawy (np. uszkodzone opakowanie) prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera i dołączenie go do zwracanej przesyłki. W przypadku uszkodzonych przesyłek podczas transportu protokół reklamacyjny spisany w obecności kuriera jest podstawą do przyjęcia reklamacji.

9. Dokładne zasady reklamacji w tym zasady pozasądowych sposobów rozstrzygania reklamacji zawarte są w Regulaminie sklepu.

  
Jeśli masz dodatkowe pytania zapraszamy do kontaktu z nami - sklep@trellis.pl lub numer telefonu +48 513 544 831.
  
Linki do pobrania:
Druk ZWROTU towaru
Druk REKLAMACJI