Zwroty, reklamacje

Dokładamy wszelkich starań – żeby towar doszedł do Ciebie w jak najbardziej optymalnym czasie oraz w nienaruszonym stanie. Jeśli jednak z jakiegoś powodu towar nie spełnia Twoich oczekiwań, poniżej podajemy sposób postępowania w przypadku zwrotu towaru:


Jak można zwrócić zamówiony towar?

1. Jeśli towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny zwrotu.

2. W tym celu prosimy o odesłanie zakupionego towaru wraz z załączeniem wypełnionego „Oświadczenia o odstąpieniu umowy zawartej na odległość”. Druk „Oświadczenia” dołączamy do wysłanego towaru  lub możesz go sobie pobrać TUTAJ lub pobrać z podanych linków na dole strony.
Adres na jaki należy wysłać zwracany towar:
DTW Logistics Trellis Home
Kopytów 44e
05-870 Błonie


3. Towary zwracane nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny być czyste oraz odpowiednio zabezpieczone na czas transportu. W celu wysyłki towaru do nas możesz użyć ponownie folii/opakowania, w który zapakowaliśmy towar, ale nie jest to niezbędne.
4. Po otrzymaniu przesyłki i skontrolowaniu jej zawartości dokonamy zwrotu wartości towaru wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został wybrany przy zakupie, chyba że zaznaczysz w oświadczeniu, że oczekujesz innego sposobu zwrotu wartości towaru. Inny sposób zwrotu nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.

5. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

6. Koszt odesłania towaru do sklepu Trellis.pl ponosi Kupujący.

7. Obecnie nie ma możliwości osobistego zwrotu zakupionych towarów.

 

Jak można zareklamować zakupiony towar?


1. Zakupiony towar możesz zareklamować zgodnie z ustawią Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
2. Reklamację możesz przesłać do nas drogą elektroniczną na adres sklep@trellis.pl lub pisemnie na adres: Trellis Home, ul. Willowa 1, 05-462 Majdan.
3. Druk reklamacji możesz pobrać TUTAJ lub na dole strony w podanych linkach. Wypełniając druk reklamacji prosimy o podanie jak najwięcej informacji odnośnie reklamowanego towaru. Podane informacje w znacznym stopniu ułatwią oraz przyspieszą proces reklamacyjny. W szczególności prosimy od podanie rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.

4. Jeśli jest to niezbędne, należy reklamowany towar należy dostarczyć na adres: Trellis Home, ul. Willowa 1, 05-462 Majdan.

5. Do reklamacji odniesiemy się w ciągu 14 dni na podany przez Klienta adres e-mail lub inny wskazany sposób kontaktu.

6. W przypadku uznania przez nas reklamacji, pokryjemy koszty dostarczenia dywanu.

7. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towaru zamówionego z otrzymanym, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach materiałów, z których został wykonany produkt, nie stanowią podstawy do jego reklamacji.
8. W przypadku niezgodności produktu z Umową Sprzedaży powstałej w wyniku dostawy (np. uszkodzone opakowanie) prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera i dołączenie go do zwracanej przesyłki. W przypadku uszkodzonych przesyłek podczas transportu protokół reklamacyjny spisany w obecności kuriera jest podstawą do przyjęcia reklamacji.

9. Dokładne zasady reklamacji w tym zasady pozasądowych sposobów rozstrzygania reklamacji zawarte są w Regulaminie sklepu.

  
Jeśli masz dodatkowe pytania zapraszamy do kontaktu z nami - sklep@trellis.pl lub numer telefonu +48 513 544 831.
  
Linki do pobrania:

Druk ZWROTU towaru

Druk REKLAMACJI